donderdag 18 december 2014

Alvast hele fijne dagen



Lieve volgers,

van 19 december 2014 t/m 4 januari 2015 tracht ik mijn kwasten naast me neer te leggen voor het vieren van de Kerstvakantie met ons gezin.

Nog even genieten voordat manlief begin januari zal vertrekken naar Kosovo voor de duur van een half jaar.















Via deze weg wil ik jullie hele fijne dagen wensen en een mooi & creatief 2015. Dat jullie dit mogen vieren in het bijzijn van jullie geliefden/familie/vrienden.

Ook wil ik jullie bedanken voor het nemen van de tijd om mijn posts te lezen en voor de leuke en lieve reacties.

Heel graag tot volgend jaar.

Lieve groet,

Mirjam
MaDeLiefste

3 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,
    Neem lekker de tijd om nog even van en met elkaar te genieten. Een half jaar is lang, dus benut nu alle vrije uurtjes door die samen door te brengen...
    Heel fijne kerstdagen en voor jou ook een geweldig mooi en creatief 2015...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne dagen met je Familie.
    *
    **
    ***
    ****
    *****
    *******
    **
    **

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou en je gezin ook heel fijne dagen, geniet lekker met elkaar en doe leuke dingen, want twee weken vakantie is heerlijk.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir