maandag 12 oktober 2015

Stilzitten is niet mijn ding

Ik kan het niet, stilzitten... letterlijk en figuurlijk niet. Ik moet eigenlijk altijd wel iets te doen hebben. Is het niet in het huishouden, dan wel iets in de tuin of thuis lekker trainen. Vooral dat laatste doe ik nu veel, want het trainen op mijn werk is verleden tijd na het vertrek op 13 augustus jl..

Maar stilzitten, nee. Even rustig een boek lezen zit er niet in. Dan moet eerst al het andere gedaan zijn en dan nog... Vaak pak ik mijn momentje bij zwemles van onze jongste. Ik kan daar onmogelijk iets betekenen, of ik moet achter de bar springen of de dame achter de kassa een zetje geven. Of bij de balletles van onze oudste. Al is dat er de afgelopen lessen ook nog niet van gekomen. Toch even het centrum van Zutphen induiken. Het is goed weer en anders een pluutje mee. Even wat boodschapjes halen of gewoon lekker rondneuzen in de vele winkeltjes die het mooie centrum van Zutphen rijk is.

Ook achter de computer kan ik moeilijk stilzitten. Ja, ik zit rustig, maar ik moet altijd even zoeken op het wereldwijde web of er nog wat leuks te vinden is. Vergelijk het met het even lekker de stad induiken van hierboven.
Vooral met de ons nieuwe huis op komst en alle ruimte die we erbij krijgen, even gauw kijken op Marktplaats of ik nog iets op de kop kan tikken.

Laatst had ik weer een goed excuus, zelfs manlief vond het goed haha. Er moest gezocht worden naar een bed voor onze oudste. Zij sliep voorheen in het bed van mijn man, gemaakt door zijn opa. Maar aangezien er niets veilig is voor mij en mijn kwasten, werd de knoop doorgehakt. Het oude bed bleef zoals het was, geen kwast die daar ook maar in de buurt komt. Dus op zoek...

Al vrij snel had ik 'beet'. Een paar schatjes van bedden gevonden en mails uitgedaan naar de verkopers. Bij eentje hoopte ik vurig dat ze mijn bod zouden accepteren. Al had ik er een hard hoofd in. Zo'n leuk bed, men zal vast hard lachen als ze mijn bod zien en het direct verwijderen.
Maar nee, het tegendeel was waar. Vrij snel kreeg ik van hen een reactie dat ze akkoord gingen.

Ik vind hem leuk... een bed in Queen Ann stijl

Ook deze schoonheid mag bij de huidige eigenaar blijven tot na de sleuteloverdracht.
Nog even en we hebben niet voldoende aan de aanhanger om alle nieuwe aanwinsten op te halen hihi.

Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met al het moois!

Fijne dag.

Lieve groet,
Mirjam

MaDeLiefste

2 opmerkingen:

  1. Ik zie het helemaal zitten. Enig bed. Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook een enig bed. Helemaal passend bij jou.
    Jij gaat vast nog veel meer moois vinden voordat je kunt gaan verhuizen.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir