maandag 17 december 2012

Het duurt even, maar dan heb je ook wat

Mijn opdracht is klaar! De buikkast gisteren de laatste lik verf gegeven, het schone beslag op de lades geplaatst en vilten dopjes onder de poten gedaan.

Het heeft even mogen duren, door o.a. verkeerde verf die roet in het eten gooide, maar uiteindelijk is de buikkast klaar voor vertrek. Hij is niet helemaal recht hier en daar, maar dat kan je (denk ik) niet verwachten van een oude kast. Voordat ik met hem aan de slag ging was hij er vele malen erger aan toe. Laat ik het zo zeggen, hij had een flinke onderbeet, met name de onderste lade. Met dank aan manlief en zijn spanbanden is hij een stuk rechter getrokken.

Voor

Na

Woensdag mag ik hem overhandigen aan de nieuwe eigenaar. Al vind ik het best jammer dat ik er afstand van moet doen. Maar dat is wel een goed teken, toch? Ik zou geen 'rommel' kunnen én willen verkopen en het liefst hou ik alles zelf, maar ja, dan wordt het zo vol in huis.

Glimmend van trots ga ik van deze avond genieten.

Fijne avond!

Liefs,

Ma~De~Liefste

5 opmerkingen:

  1. Mooi kastje geworden.
    Je mag echt weer trots zijn.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi opgeknapt ..... Dan hem toch ook echt eer van je werk he ....
    Wees maar trots hoor .

    Fijne avond verder , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Anita en Gea, wat lief!
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een grote make-over! Wat is het kastje mooi geworden! Eer van je werk. En woensdag afscheid nemen.
    Nou, je mag vanavond glimmen op de bank hoor!
    En fijne en gezellige kerstdagen gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir