maandag 4 maart 2013

Soms...

... zit het mee en soms zit het tegen.

Vorige week zondag crashte de computer. Resultaat... een heleboel foetsie! Gelukkig al onze foto's nog op de pc, maar alles van mijn website *poef*.
Ik boos, verdrietig en elke andere denkbare emoties. Ik kan bij de pakken neer gaan zitten maar daarmee veranderd er niks. Dus gisteren de hele zondag besteed aan het opnieuw bouwen van mijn website. Het was toch koud en guur, dus ik en de pc. Wat een klus! Maar ze is weer online en ik ben best blij met het relatief snelle resultaat, ma-de-liefste.com J

Ik heb er wel van geleerd en een heleboel gaat op een back-up/ externe harde schijf. Dit overkomt me niet nog eens.

Overigens ook nog wel wat leuks gedaan afgelopen weekend, naast het uren turen naar het beeldscherm. Zaterdag met m'n lief en de meiden naar een nieuwe kringloop in Opheusden geweest. Niet meteen om de hoek, maar wel de moeite waard. Een nachtkastje voor €3,50, een emaillen schaal, dvd's en kettingen voor de meiden, een oud zilveren fotolijstje en een houten rekje wat vermoedelijk ooit in een broedkast heeft gezeten. Daarna nog op de terugweg even de kringloop in Geldermalsen met een bezoekje vereert, maar dat leverde weinig op.

Ik kan dus weer even vooruit, al beland er een hoop op zolder bij de andere ingepakte spullen, voor als we ooit gaan verhuizen hihi. De kijkers van vorige week maandag hebben helaas afgehaakt. Allerhande redenen, waarvan wij en de makelaar zo onze bedenkingen hebben. Ach ja, we wachten het geduldig af. De ultieme test of we een lange adem hebben... nou die hebben we J

Nu tijd voor bed, CSI en alle andere programmering van RTL4... tot de luiken dicht vallen.

Fijne avond én een hele fijne week met heerlijk lenteweer!



Liefs,

Ma~De~Liefste

1 opmerking:

  1. Ik vind het sowieso knap als je je eigen website kunt bouwen. Gelukkig heb je nu een goeie back-up. Ik heb ook zo'n externe harde schijf, voor al mijn foto's... Heel handig, maar wel bijhouden dan...
    Ik wens je een heerlijke week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir