woensdag 15 juni 2016

Licht

Dank jullie voor de reacties op mijn vorige post.

Het schoolreisje was een groot succes, lekker weer en stuk voor stuk blije kinderen.

Licht, de titel van deze post kan van alles betekenen. Maar ik doel op verlichting, een lamp.
Via mijn Instagram (klik) kwam ik bij het account van OwnHomeStore (klik) en zag ik een geweldige lamp. Of beter gezegd hanenmand. Deze zouden met zijn zessen bij een klant van hen opgehangen worden. Gekscherend zei ik dat ik ze anders wel over wilde nemen wanneer de klant er toch vanaf zou zien.

Een leuke berichtenwissel ontstond en ik kon eventueel een showmodel overnemen, daar kan ik natuurlijk alleen maar 'JA' op antwoorden.

Een paar dagen laten werd er een enorme doos afgeleverd, het voelde als mijn verjaardag, pakjesavond en Kerst in één.

Zie hier de hanenmand xl. Mooi met dat dikke stoere touw erbij.


De eenvoudige lampenkap mag naar één van de kamers boven, hij zou plaats gaan maken voor de mand.


Mooi detail.


Maar ja, zo'n lamp hang je niet op met een eenvoudig peertje en wit kabeltje. Dus op zoek naar iets aparts, iets anders dan anders.

Eigenlijk hoefde ik niet lang te zoeken. Want eveneens via Instagram kwam ik bij StoerSnoer terecht (klik). Wat een keuze aan snoeren! Maar mijn oog viel op een zacht roze variant. Sorry manlief... je woont nu eenmaal in een vrouwenhuis en ik beloof je dat ik ook een keer een stoerdere variant zal kopen bij ze :)


Ook voor een mooie grote lamp slaagde ik.


En dit is het eindresultaat. Ik ben er zo blij mee! Ook al is de rest van het huis nog lang niet af, dat deert me niet.


Helaas laat het weer het nu afweten, vorige week zo'n mazzel met het mooie weer. Kwam goed uit met de Avond4daagse. We hebben uiteindelijk alle 5 de dagen gelopen, ook de rustdag. Het was zulk mooi weer en de kinderen hadden allemaal goede zin. Kon ik meteen ons nieuwe dorp verkennen ;)

Het komt hier op het moment met bakken uit de lucht zetten, terwijl de dag zo zonnig begon. Tja, wat doe je dan... juist de lamp aan ♥



Fijne dag!

Liefs,

Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lamp heb je gevonden.
    Ik heb er geen ruimte voor anders.....
    Het snoer past er goed bij!
    Hier is de regen weer voorbij en de zon is terug (voor zolang het duurt)
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is wel een heel leuke lamp geworden zo. En het snoer is prachtig erbij. Ook leuk dat er zo'n stoer touw aan zit.
    Wat goed van je meiden dat ze 5 dagen hebben gelopen voor de avond4daagse. Knap hoor.
    Ik hoop wel dat het heel gauw weer een beetje zomers gaat worden hoor, dit natte weer ben ik echt wel zat nu.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bofkont!!! Wat zijn dat toch superleuke Lampen he. Je zien, sprekende mensen zijn te helpen
    ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bofkont!!! Wat zijn dat toch superleuke Lampen he. Je zien, sprekende mensen zijn te helpen
    ��

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir