maandag 21 april 2014

Mooi eindresultaat

Gisteren ontving ik een foto van mijn laatste opdrachtgeefster en die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden. Het buikkastje en het krukje staan op hun plek. Op een hele leuke plek, fleurig behang en een mooie spiegel en accessoires maken het geheel af.


Ze gaf aan dat ze nog niet tegen dat ene leuke stofje, voor op het krukje, was aangelopen. Maar eigenlijk vind ik het zo al een mooi eindresultaat.

Echt een plekje voor een dametje.

Fijne (2e Paas)dag.

Liefs,

Ma~De~Liefste

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,
    Nou zeker is die helemaal goed op z'n plek gekomen, wat staat dat mooi. Leuk dat je dan een foto krijgt om zelf te zien hoe mooi het staat...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Mirjam, om het buikkastje wat je helemaal hebt opgeknapt op ijn bestemming zien staan. Geeft er een mooie dimensie aan!
    Succes met je leuke werk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir