vrijdag 25 april 2014

Blauw en oranje

Eendenei blauw om precies te zijn.

Het dressoir (of de legkast, net hoe je het noemen wil) is klaar.
Afgelopen woensdag heb ik hem afgewerkt met de soft clear wax van Annie Sloan en zojuist even wat plaatjes geschoten voor op Marktplaats.


Ik ben erg blij met het resultaat. Het is altijd weer afwachten hoe een kleur uitpakt op een meubelstuk. Hoe leuk het er soms ook een een kleurenkaart uitziet, het kan misschien helemaal niet bij het meubel passen.

Naast bovengenoemde kleur was er nog een andere kleur die vandaag bovenaan stond... oranje!
De Koningsspelen gingen vanochtend van start en dus mocht iedereen in rood-wit-blauw en/of oranje naar school komen. Zo ook onze meiden.


Een leuk shirt van de Action, wat oranje accessoires en een vlaggetje op de wang en de spelen konden beginnen. Eerst een openingsdans in school, gevolgd door een ontbijtje, om vervolgens lekker te spelen en te knutselen.
Inmiddels zijn de vlaggetjes ietwat vervaagd en hebben ze twee weken vakantie, heerlijk. Even geen wekkers, geen gehaast, geen 'wat-moet-ik-nu-toch-weer-in-de-broodtrommels-meegeven' momenten. Ik mag de eerste week lekker met ze meegenieten, leuk!

Nog iemand die geniet... alle dagen van het jaar, maar vooral wanneer de zon schijnt, onze poes Lucky. Ze wordt dit jaar 13 en ligt op de vreemdste plekken en nog vreemdere poses (dat je je echt afvraagt of dat überhaupt wel lekker ligt). De laatste tijd ligt ze op allerhande plekken in de tuin te genieten van het zonnetje, zo lief om te zien.


Ik ga gauw weer naar buiten, genieten van het mooie weer met de meiden. 

Hebben jullie nog plannen voor de eerste Koningsdag en de meivakantie?
Wij gaan morgen even het centrum in, slenteren langs de vele uitgestalde kleedjes en verder zien we wel wat de dagen en het weer ons brengen.

Ik wens jullie zonnige (zo niet, dan in ieder geval mooie) dagen toe.

Liefs,

Ma~De~Liefste

1 opmerking:

  1. Hoi Mirjam,
    Je kastje is prachtig geworden, de kleurkeuze helemaal goed.
    Lekker om met je meiden van de koningsdag te genieten en van de aankomende vakantie. Ik wens jullie heel veel plezier...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir