zaterdag 12 april 2014

Bloesem

De Bloesemtocht diende zich weer aan, de 22e editie om precies te zijn. Voor mijn mams en mij de 3e keer dat we mee wandelden en voor onze oudste dame de eerste keer. Spannend hoe het zal verlopen, want wanneer loop je nou nog meer 'even' 8 kilometer? Zoals ze het zelf omschreef: "Dan is het net of ik 4 keer naar school loop en weer 4 keer terug naar huis." Logica van een kind :-) Ik was er namelijk een keer achter gekomen dat het 1 km van school naar huis (of omgekeerd) was tijdens het hardlopen.

De weergoden waren ons gunstig gezind. Ook ruim voor de Bloesemtocht, dus dit keer met recht een bloesemtocht. Want overal waar we keken... bloesem. Schitterend!
Ik laat de foto's even voor zicht spreken.
3 generaties... gezellig op pad












Wat een super tocht! Organisatie was top, met dank aan de vele vrijwilligers en Defensie (o wat was ons meisje onder de indruk van al die 'soldaten').
En aan de eindstreep, de zo vurig gewenste medaille, zo mooi! Die kan ze maandag vol trots aan de juf laten zien. En trots mag ze echt zijn, petje af!


Hebben jullie nog leuke plannen voor dit weekend? Wij hebben verder een rustig weekend, beetje rommelen in en om het huis en morgen gezellig vrienden over de vloer.

Een heel fijn weekend.

Liefs,

Ma~De~Liefste


4 opmerkingen:

  1. Dit is de lente op haar mooist!
    De bloesembomen zijn zo mooi en vol kleur.
    Compliment voor dochterlief dat ze de hele tocht uitliep.
    Nog een fijn weekend verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die tocht regelmatig gelopen. Prachtig is het om te doen. En heel knap van je kleine grote dametje :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir