zaterdag 21 april 2012

Bloesemtocht

Vandaag is dé dag, dat ik samen met mijn lieve mams de 20e editie van de Rode Kruis Bloesemtocht lopen mag!



We hebben nog nooit eerder meegedaan en zijn ongetraind, dus we beginnen 'netjes' met 8 kilometer.

Van onze oudste mocht ik haar rugzakje lenen. Want tassen heb ik in overvloed, maar een rugzak??  Ik heb een kaartje aan het rugzakje vastgemaakt met daarop mij website en de singen die ik maak, dus Ma~De~Liefste is ook vertegenwoordigd.



Ik loop op oude Puma's, deze dateren nog van mijn middelbare school tijd, ze hebben me nooit in de steek gelaten, dus dat zal vandaag vast ook wel los lopen (leuke woordkeuze...)

Wij hebben er zin in. Nu maar hopen dat de weergoden ons ook gunstig gestemd zijn. Ach ja, als het maar droog is, toch?

Fijn weekend!

Liefs,

Ma~De~Liefste

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir