zaterdag 14 april 2012

Keuzes maken...

Een heerlijke dag achter de rug... alle was kon buiten drogen, ik heb buiten geschilderd, de meiden hebben de hele dag buiten gespeeld met de andere kids uit de buurt en manlief verzorgde de boodschappen. Later op de dag heeft hij ook nog even een nieuw project voor me gerepareerd.

De dekenkist is nu klaar... alleen nu komt het. Wat voor knopje of greepje doe ik er op? Zal ik het oude knopje er op doen of zal ik eens in mijn grote kist met beslag duiken?
Het laatste heb ik gedaan, alleen daardoor werd het voor mij nog moeilijker om te beslissen over wat er op de dekenkist komt.


Vrij snel kon ik het bruine en groene knopje apart leggen. Maar toen... wordt het witte knopje het of ga ik toch voor het greepje?

Uiteindelijk heb ik besloten om voor het greepje te gaan. Het punt is nu alleen dat ik daarvoor wel het oude gaatje in de klep zat moeten dicht maken. Nog even wat vulmiddel, schuren en schilderen en dan is de dekenkist écht klaar :-)

Maar nu eerst even tijd voor een lekkere rosé. Want mijn rug protesteert alweer hevig na deze lekkere drukke dag. Straks mezelf maar even belonen met een warm schuimbad.

Fijne avond!

Liefs,

Ma~De~Liefste

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir