woensdag 11 april 2012

Zon = schilderen!

Vanochtend een momentje voor mezelf... oftewel voor Ma~De~Liefste. De meiden op school dus ik kon even helemaal los. Eerst gauw de was opgeruimd en de theepot ontkalkt en opgepoetst en daarna aan de slag in de tuin. Mijn schilderspullen buiten gezet en heerlijk in het zonnetje staan schilderen.
Wat heb ik dat gemist na die paar druilerige dagen :-)

Het dekenkistje heeft zijn laatste lik verf gekregen, alleen de klep moet nog van binnen geschilderd worden en dan kan ik hem weer in elkaar laten zetten door manlief.

Nu nog even nagenieten in het zonnetje voordat ik de meisjes weer op mag halen van school... Even een kopje thee en 2 verdwaalde paaseitjes, genieten!



Fijne dag! Die van mij kan al niet meer stuk.

Liefs,

Ma~De~Liefste

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir