maandag 9 april 2012

Home sweet home

Weer thuis na een paar heerlijke dagen in Drenthe. Wat hebben we het getroffen met het weer! We hebben gewandeld, gefietst maar bovenal genoten! De meiden hebben eieren gezocht, kabouters gevonden, gespeeld en gezongen.
Nu weer over naar de orde van de dag, koffers uitgepakt, fietsen terug in de schuur en de wasmachine op volle toeren.
Stiekem toch een beetje bezig geweest voor Ma~De~Liefste. Ik kon het niet laten om de lokale kringloopwinkels aan te doen en ik vond daar een mooie theepot. En aan de kalkresten aan de binnenkant te zien is er veelvuldig en dankbaar gebruik van gemaakt. Voor dat ik hem te koop aan zal bieden ga ik hem weer netjes maken, klaar voor een nieuw kopje thee.
Hieronder alvast een voorproefje.



Ik had graag nog meer moois meegenomen, maar dan had ik waarschijnlijk Edu en de meiden bij mijn ouders moeten laten...

Fijne week allemaal en geniet nog van deze (helaas) druilerige 2e Paasdag!

Liefs,

Ma~De~Liefste

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir