vrijdag 13 april 2012

Vrijdag de 13e oftewel geluksdag

Vrijdag de 13e is mijn geluksdag. Al zo lang ik het me kan herinneren heb ik geluk of mazzeltjes op deze door anderen zo vervloekte ongeluksdag.

Voor mij geen gedoe met een ladder of een zwarte kat, al is het maar omdat we er eentje thuis rond hebben lopen die luistert naar de naam Storm.

Vandaag was ook weer zo'n leuke dag, ondanks mijn soms gruwelijk zere rug heb ik weer lekker wat in en om het huis kunnen rommelen en kon de was lekker buiten drogen. Net toen ik naar binnen liep met een volle wasmand met droge was, kwam het met bakken uit de lucht zetten! Dat noem ik mazzel :-)

Maar mijn mooiste moment van vandaag was de blije reactie van de nieuwe eigenaren van de buikkast met een twist. Kijk en daar doe ik het nou allemaal voor!



Fijn weekend allemaal!

Liefs,

Ma~De~Liefste

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir