dinsdag 2 februari 2016

ByMir

Eerst een dank je wel voor de leuke en lieve reacties & succeswensen op mijn post van vorige week.

En dan is het eindelijk zo ver.

Vanochtend naar de Kamer van Koophandel afgereisd om de inschrijving definitief te maken. ByMir is een feit.


Geen Ma~De~Liefste, MaDeLiefste of MDL meer. Ik vond het destijds een mooie naam, een naam die ontstond doordat onze oudst, toen een jaar of 3, het liedje zong 'Mama, je bent de liefste van de hééééle wereld!' Een naam die ik lange tijd heel erg leuk vond, al haalde ik de golvende lijntjes er tussenuit en in 2015 kortte ik het af.

Dan nu mijn nieuwe naam, de naam die nu bij het KvK geregistreerd staat. ByMir. Voor mij heel erg voor de hand liggend. Ik heet Mirjam, maar ik wordt vaker met Mir aangesproken. Hooguit bij enige boosheid van mijn ouders werd mijn naam vroeger voluit uitgesproken. En aangezien ik degene ben die de meubels klaar maakt voor een tweede leven, leuke brocante en/of industriële spulletjes verkoopt kwam dit idee eruit. DoorMir vond ik het net niet, dus dan op zijn Engels, ByMir.

Wellicht zijn er lezers die bij het zien van mijn logo denken, wat een gekke letter B. Veel mensen die mij kennen weten dat mijn geluksgetal 13 is. Al sinds ik me kan heugen heb ik iets met 13. Niet dat het me nou extreem veel geluk heeft gebracht, maar ik vind het gewoon een mooi getal. Leuk om tegen alles in te gaan, want voor heel veel mensen wereldwijd is het een ongeluksgetal.
Naast dat kom ik het getal 13 op de één of andere manier ook heel veel tegen in dingen om ons heen. Misschien valt het op omdat het 'mijn' getal is, maar ik moet toch altijd even lachen als ergens ineens een 13 op te zien is. Vrijdag de 13e is dan ook onze trouwdag, ik heb het ergens op mijn lichaam laten vereeuwigen en als ingangsdatum van ByMir heb ik 13 januari jl. gekozen :)
Bij het kijken naar een leuk logo zag ik dat de B ook kan bestaan uit de 1 en de 3. Dus een beetje puzzelen, knippen en plakken en tadaa!

Nu even alles laten bezinken, een flesje bubbels open trekken en dan als een malle aan de gang om alles aan te passen naar mijn nieuwe naam. Mijn Facebook en Twitter blijven hetzelfde, uiteraard behalve de naam, maar er zal een nieuw Instagramaccount bij komen, puur voor mijn werk (klik).

Een hele fijne dag nog en tot gauw!

Liefs,

Mirjam
ByMir






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir