zondag 8 juli 2012

Heel veel leuks

En het weekend zit er alweer bijna op.

Het begon zo lekker zonnig. Gisteren genoten met mijn 'zus' (beste vriendin) en haar vriend van het lekkere weer in onze achtertuin.

Onze jongste me haar tante ♥


Na hun vertrek nog even een rondje door het centrum en de haven van Culemborg gemaakt, met als afsluiting een ijsje. Daarna de bbq maar weer eens uit de schuur gehaald. Helaas werd het toetje binnen opgegeten, want een zomerse regenbui besloot wat roet in het eten te gooien, of in dit geval wat water.

Vandaag een hele regenachtige dag. Ideaal voor kraamvisite. Een mooi baby meisje bewonderd en de meiden vonden het geweldig om met haar grotere zus te spelen. Overigens was het daar wel heerlijk weer.

Bij thuiskomst was er hier niet veel veranderd. Wat een sof voor alle mensen die deelnamen aan de zomermarkt van Culemborg Bijvoorbeeld.
En het meest jammere... op het moment dat ik dit schrijf, schijnt er een heerlijk avondzonnetje.
Al met al niet veel kunnen doen aan mijn schilderproject, maar wel genoten! Ik heb wel mijn site kunnen vernieuwen. Ik vind hem nu wat rustiger ogen.

Nog even een kopje thee met wat honing en een schaaltje met fruit met m'n lief op de bank en dan is al het lekkers weer opgesnoept.

Fijne avond nog!

Liefs,

Ma~De~Liefste

5 opmerkingen:

  1. Het is van dat echte Hollandse weer. Het kwam hier vandaag in veel buien met bakken uit de hemel en vanavond heeft de zon nog even geschenen. Ik vind het altijd zo jammer voor de mensen die hier blijven kamperen.
    Maar we moeten er maar wat gezelligs van maken en dat heb jij ook gedaan. Ik heb vanmiddag maar gewoon wat kaarsjes aangestoken.
    Je kunt het toch niet beinvloeden.
    Fijne week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, aan het weer kunnen we niks veranderen. Soms jammer, maar vaak maar goed ook.
      Dus dan maar genieten zo veel je kan en er wat leuks van maken :-)

      Jij ook een hele fijne week Gerry.
      Liefs,
      Mirjam

      Verwijderen
  2. Ja het weekend zit er zeker al weer op.
    Hier ook zaterdag mooi weer, en zondag( ja, gisteren kan niet meer slapen) regen, met bakken tegelijk, en s'avonds heel even het zonnetje.
    Ik zag in je profiel, dat jij ook heel graag fietst...ik ook dus, en na afgelopen woensdag, wil ik zeker meer grotere ritjes gaan maken, hopelijk vind mijn been dat ook een goed idee...ha,ha!.

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé ik zie dat de tijd bij jou niet klopt, het is hier 03.38 uur nu.
    Ik ga nog maar even proberen te slapen dan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop met je mee, dat je been jouw komende fietstochtjes goed zal vinden.
      Zo lekker om er uit te zijn op de fiets.
      Ik heb dat inderdaad al eerder gezien van de tijd, weet alleen niet hoe en waar ik dat zou moeten aanpassen.
      Hopelijk heb je nog lekker kunnen slapen na je nachtsessie achter de pc.

      Fijne avond.
      Liefs,
      Mirjam

      Verwijderen

Dank je wel voor je reactie & tot de volgende keer.

Lieve groet,
Mirjam

ByMir